Låt laget tjäna pengar på enkelt sätt

Tjäna pengar till laget, det är vad min dotter sa när hon kom hem häromdagen. Hon spelar fotboll och har då och då kommit hem med lite olika produkter som de sålt, för att tjäna in pengar. Ofta handlar det om att laget behöver ny utrustning eller att de ska åka på träningsläger. Istället för att vi föräldrar lägger till de pengarna, så får dessa ungdomar tjäna pengar till laget på eget sätt. Nog för att många av oss föräldrar stöttar genom att handla av dem så sett. Nu ska de sälja en produkt, som heter ewear. Det är ganska passande då ewear är kläder för sport och fritid. Jag har köpt ett paket av henne, då det är snygga kläder och de var sköna att ha på sig. Det var inte så dyrt heller och även jag sportar ju en hel del. Dessa kläder passar oavsett vad för sport eller fritidsaktivitet man sysslar med, eller för att bara gå omkring i hemma.

Vad får laget för att sälja?

Dessa kläder säljs i två olika paket. Man kan välja mellan det paket som kostar 160 kronor eller 300 kronor för oss kunder. Det paket som kostar 300 kronor, ger 60 kronor till laget och paketet för 160 kronor ger 50 kronor per sålt sådant till laget. Att sälja ewear:

• 50 Sek i vinst per sålt paket
  • En kollektion som är trendig och lättsåld!
  • Lätt och bekvämt för er att sälja
  • Leverans varje vecka
2 Jul 2015